Kakelugnseldning och värmefilt.

Mina bästa vänner här hemma förutomhundarna såklart! Värmen av kakelugnen är fantastisk! Alla borde ha en egen! :) för att inte tala omvärmefilten, jag skulle inte kunna vara utan den! Förövrigt är jag ganska trött på det mesta och dom flesta. Hästarna dock är jag inte alls trött på, snarare tvärtom! Totalt peppa för inridningar, träning av fakir och jag ser extremt fram emot att flytta hem dom i vår, kommer bli grymt skönt' :) Jag kan vakna på morgonen och se dom utanför mitt fönster, vilken dröm. Jag kan gå till stallet, jag behöver inte alls ta bilen. 
 
 
Nu ska jag rasta hundarna och sedan ta en ridtur, förkyld som tusan är jag, ont här och där! Jag kommer ångra mig om jag inte rider ikväll! 
 
 
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0