Älskade hästar!

Dessa hästar som jag går upp i ottan för att släppa ut, som jag är ute halva nätterna för att ta in och pyssla om det är dessa hästar som gör mig alldeles varm inombords när jag tänker på dem. Dom är verkligen speciella på alla sätt!

Pirran, min älskade häst! Som jag kan läsa utan och innantill. Som när han blir sur så viftar han på öronen, backar i 400 och sedan stampar med hovarna. När man sedan manar framåt så krullar han ihop sig och är vrång. Men när polletten ramlat ner så är han amazing! Han dansar och gör precis allt.. Jag älskar denna hästen!

Taragona då, hon är tuff. En tuff brud i lyxförpackning, där det verkligen gäller att ha full koll och vara bestämd. Men hon är så otroligt mysig ibland. Ibland så myser hon som tusan och allt hon gjort innan är som bortblåst! Förnärmad blir hon när man bestämmer över henne.. Hon är så söt!

Dessa djur får mitt hjärta att klappa en gång till! <4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0