Jag tar helg!

Har kämpat mig igenom helgens arbetspass så nu tar lilla jag helg, skulle egentligen åkt till ridhuset i morgon förmiddag mn Katrine var så allergisk. Det blir väl fler gånger :)

Ridit 1 mil med Pirran, trav 80% av ridturen. Bra jobbat!
4 veckor sedan skoning nu och jag behöver ha ut hovslageare, pirran kan ju inte gå ordentligt, inge rullning alls i steget! Irriterande som fan.

Nu är det allafall bestämt, caprice säljs. Jag får lite pengar nu och resten när själva köpet går igenom, men det finns hål att stoppa i och munnar att mätta (åtminstonde i djurväg) ! Jag har blandade känslor nu med detta, jag har inte tiden eller orken just nu för en till häst än Pirran och det räcker med han nu!

Dags att hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0