Golvval och måleri!

Dagens insats i att försöka välja golv till vårt kök i det stora gula slottet var allt annat än lätt. Varför har färgaffären så otroligt mycket att välja på?
Hade dom 10 olika så vore det ju mycket lättare men nej, snarare 53 st!
Fick tillslut med mig 2 prover hem och jämnföra med väggarna i köket..
Efter en fika med mamma på Vallonen for vi hem och började måla, tvättstugan är nu klar och hallen ska bara målas en gång till.

Nu är nästa steg att sätta väv under fönstrerna och måla det vitt, tapetseringen blir lättare om man i framtiden vill tapetsera om och slippa krångla under elementen! :)

Ingen ridning idag då det totalt vräkte ner och renoveringen tog över dagens resterande timmar efter jobbet!
Jag erkänner dock att jag tog 5 minuter på soffan! :)

Bjuder på mina 2 val av golv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0