En dag ledigt gynnar inte mitt huvud.

En ledig dag och jag har haft huvudvärk from hell, varje gång när jag jobbat mycket och sedan blir ledig får jag grym huvudvärk, nästan migrän liknande! Skit irriterande..

Det inhandlades en iPad till jimpas lastbil idag vilket resulterade i att vi sitter nu med en varsin Apple, en iphone och en iPad. Vilka kärleksfulla människor vi är ..

Jag kollade nyss på ett avsnitt av vampire diaries, helvete vilken bra serie det är, jag älskar den! Det farliga blandar med det kärleksfulla :)

Nu ska jag hoppa ner i sängen det är trots allt arbetarhelg och jag ska upp 06.00 och komma ihåg att hämta Tina innan jobbet!

Har förresten valt golv nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0