December och lucia.

Poff så var det lucia, dagarna springer och jag hinner inte riktigt med! 
Huset är vi inflyttade i, trivs kanon! Jobbet Btw, jag är så sjukt trött på att jobba så det är nästan hemskt! Usch!! Jag vill inget hellre än att vara ledig!
 
Haft lite funderingar de senaste dagarna. Som du lever nu önskade jag aldrig att du skulle leva. Jag önskade dig ettlyckligt och rikt liv. Ett som jag har, jag har sÅnna förutsättningarljust nu för att forma mitt liv till något som jag vill!
Du hade det också, jag önskade aldrig dig det där. Vem vet du kanske mår toppen men det verkar inte så på utsidan. Utsidan speglar insidan har jag hört.. ( säger jag som får i långkalsonger konstant) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0