Höst och hästar.

Hösten knackar på runt knuten, vart tog sommaren vägen? Min semester var jätte bra. Jag och jimpa begav oss neråt i landet för att njuta av halmstad, Tylösand! Jag njöt för fullt. Vi tog sedan oss till Ullared ( vilket fiasko ) enligt mig. Fort in och en timme senare var vi klara! Därefter drog vi till Göteborg och till Herrljunga. Där jag tittade på en häst, jimpa var måttligt road! :) hux flux en vecka senare så tog jag med mig Annelie och åkte ner för att hämta fröken Taragona! Hon är hemma nu och ja jag är fäst vid henne! Vacker att titta på och härligt temperament, testar varje dag men det hör väl till tror jag!
The love of my life alias Pirran mår bra, är kär och äter gott med gräs varje dag' :) snart är det dags att stalla in. Så skönt som det är att släppa ut dem
På bete så mysigt är det att stalla in igen.
Mysa i boxen, spåna upp och ge massa hö! Regn och rusk under tak i en varm och mysig box! Det gillas!

Huset då, det går fruktansvärt bra! Värmen är inne, badrummet är kaklat, köksgolvet på gång att bli klart. Allt är målat förutom vardagsrummet. Det är så nära att jag kan ta på det!
Sen alla gardiner och allt som
Ska in!
Jag längtar!!!

Dags att göra något vettigt en Ledig dag som denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0